РЕКЛАМА
ИНФОРМАЦИЯ
ПОЛЕЗНЫЕ ССЫЛКИ
E3 Expo 2002, Los Angeles Day One of Three

Matrox Parhelia-512 - The Challenger

E3 - The Game Industry Goes Gaga

E3 Road Trip Report - (SOFTWARE + HARDWARE) * GAMERS

E3 Expo 2002, Los Angeles Day Three of Three

Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru

БИЗНЕС

E3 Expo 2002, Los Angeles<BR>Day Two of Three
Краткое содержание статьи: We continue with a second day of E3 reporting, this time at a slower pace. Fewer announcements, fewer innovative games. The giants of the industry have invested their money and efforts in maintaining their position on the world market, while the smallest of the bunch keep a hold of their strengths or niche market. The mid-sized companies simply try to console themselves

E3 Expo 2002, Los Angeles<BR>Day Two of Three


Редакция THG,  29 мая 2002
Назад
Вы читаете страницу 1 из 8
1 2 3 4 5 6 7 8
Далее


The Calm After The Storm

The Calm After The Storm

As we mentioned previously, game consoles play the most important role this year. They have been doing well on the market in the past few years, and the result is that companies with the financial means are jockeying for an advantageous position here, while trying to maintain a hold in the PC segment. Even if no significant progress is made in the latter sector, those whose products get bundled with or installed on PC systems get the profit.

The smaller companies concentrate on this market and tend not to spend too much money, only to get a small piece of the pie. New players in the world of consoles are therefore long awaited! Even Microsoft, the last company to join the list, will have to wait until next year to reap the fruit of its labors. Numerous quality games from various sources will be coming out on the market in 2003. Sony's favorite weapon in this battle: exclusivity! And it's going to be a tough battle. This time, the situation is somewhat different, because the number of gamers is continually on the increase. Douglas Lowenstin, President of IDSA says, "I agree that the video game industry targets only gamers between 6 and 35. The question is how these gamers will behave in the future. It's clear that the desire to play games is not temporary. The video game is indeed an important element in their leisure time." The industry is gradually maturing, and therefore the danger is that it will get a bit boring.

The Calm After The Storm
Назад
Вы читаете страницу 1 из 8
1 2 3 4 5 6 7 8
Далее


СОДЕРЖАНИЕ

Обсуждение в Клубе Экспертов THG Обсуждение в Клубе Экспертов THG


Свежие статьи
RSS
Logitech G910 Orion Spectrum: обзор и тест игровой клавиатуры Обзор Google Home Mini: первый соперник Amazon Echo Dot 7 альтернатив Apple AirPods: беспроводные наушники-вкладыши Canon EOS 200D: компактная зеркалка с отличным качеством съёмки Fossil Q Marshal: смарт-часы с упором на внешность
Обзор Logitech G910 Orion Spectrum Обзор Google Home Mini 7 альтернатив Apple AirPods Обзор зеркальной фотокамеры Canon EOS 200D Обзор смарт-часов Fossil Q Marshal
РЕКЛАМА
РЕКОМЕНДУЕМ ПРОЧЕСТЬ!

История мейнфреймов: от Harvard Mark I до System z10 EC
Верите вы или нет, но были времена, когда компьютеры занимали целые комнаты. Сегодня вы работаете за небольшим персональным компьютером, но когда-то о таком можно было только мечтать. Предлагаем окунуться в историю и познакомиться с самыми знаковыми мейнфреймами за последние десятилетия.

Пятнадцать процессоров Intel x86, вошедших в историю
Компания Intel выпустила за годы существования немало процессоров x86, начиная с эпохи расцвета ПК, но не все из них оставили незабываемый след в истории. В нашей первой статье цикла мы рассмотрим пятнадцать наиболее любопытных и памятных процессоров Intel, от 8086 до Core 2 Duo.

ССЫЛКИ
Реклама от YouDo
Тут https://youdo.com/lp-boiler22561/: недорого.
Курьерская служба: http://courier.youdo.com/products-delivery/alcohol/beer/geo/dmitrov/, подробнее по ссылке.