РЕКЛАМА
ИНФОРМАЦИЯ
ПОЛЕЗНЫЕ ССЫЛКИ
Quakecon 2002 - Day 1

Ultra Unreal - More than just a LAN Tournament!

Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru

БИЗНЕС

Quakecon 2002 - Day 2<BR>The Day Of Doom III
Краткое содержание статьи: Today was the day that we got to find out more about Doom III. We were not able to find out when it ships, but the id team including John Carmack himself provided a lot of information.

Quakecon 2002 - Day 2<BR>The Day Of Doom III


Редакция THG,  17 августа 2002
Назад
Вы читаете страницу 5 из 9
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Далее


Doom III Features

In general, some of the features of Doom III are dynamic shadows, per polygon hit detection, multi dynamic light source, and a new physics engine. The new physics engine can be applied not just to the characters in the game, but to the objects in the game as well. So, for example, you could kick a box on the floor into the air and you get the realistic effect of the box falling to the ground. This physics engine was pretty impressive and something that adds a new dimension to Doom III.

In the one player mode, the Doom III game is very mission and story driven. You will be able not only to activate computer consoles in the game, but, for the first time, to interact with them with HTML-style screens on the computer that will allow you to click on them.

Each custom model starts life as a sketch. This sketch is moved into Lightwave and can be as rich as 800,000 polygons. Once this is completed, a low polygon count is wrapped around the model and the Doom III engine is able to render bump it. Detail is then transferred in from the high quality image model. Painting the model then takes place and the internal control skeleton is built. Doom III has a complete full skeleton animation system.

Screen shot from Doom III.

Screen shot from Doom III.

Назад
Вы читаете страницу 5 из 9
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Далее


СОДЕРЖАНИЕ

Обсуждение в Клубе Экспертов THG Обсуждение в Клубе Экспертов THG


РЕКЛАМА
РЕКОМЕНДУЕМ ПРОЧЕСТЬ!

История мейнфреймов: от Harvard Mark I до System z10 EC
Верите вы или нет, но были времена, когда компьютеры занимали целые комнаты. Сегодня вы работаете за небольшим персональным компьютером, но когда-то о таком можно было только мечтать. Предлагаем окунуться в историю и познакомиться с самыми знаковыми мейнфреймами за последние десятилетия.

Пятнадцать процессоров Intel x86, вошедших в историю
Компания Intel выпустила за годы существования немало процессоров x86, начиная с эпохи расцвета ПК, но не все из них оставили незабываемый след в истории. В нашей первой статье цикла мы рассмотрим пятнадцать наиболее любопытных и памятных процессоров Intel, от 8086 до Core 2 Duo.

ССЫЛКИ
Реклама от YouDo
erid: LatgC7Kww